FANDOM

Tiera
Tiera
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznany
Kolor włosów: Blond
Kolor oczu: Ciemnoniebieskie
Cywilizacja: Ogień

Tiera jest ukochaną Chotena, byłą mistrzynią Cywilizacji Ognia i obecnie jednym z wrogów głównych bohaterów.

Historia Edytuj

Wiele lat przed wydarzeniami serii, ówcześni mistrzowie wybierają się do Cywilizacji Ognia, aby sprawdzić umiejętności stworzenia Tiery po ewolucji, do której przyczynia się zaklęcie podane przez Nigela. Niestety smok buntuje się, atakując mistrzynię i zrzucając ją w przepaść. Kobiecie udaje się wezwać stworzenie, dzięki któremu przeżywa, jednak zostaje uznana za zmarłą. Przypadkiem dostaje się do jaskini Mistyka Ognia, któremu próbuje narzucić swoją wolę. Nie udaje jej się to, a stworzenie zamyka Tierę w pochłaniającej manę zbroi, aby nigdy więcej nie mogła opanować żadnego stworzenia. Kobieta usuwa się w cień na dwadzieścia lat.

Powraca w odcinku 2., kiedy to Raiden udaje się na statek-wulkan, aby zapobiec dalszym działaniom wojennym. Razem z Alakshmi ucieka ze statku, ale trafia do niewoli Niebołamacza. Tam Tiera uczy Alakshmi sztuki walki, a wkrótce potem uciekają z więzienia. Na wolności zostaje porwana przez trójkę przyjaciół, którzy proszą ją o zaprowadzenie ich do Mistyka. Kiedy już się tam znajdują, stworzenie ujawnia Ray'owi prawdę o kobiecie, która próbuje zmusić chłopaka do opanowania Mistyka (co jej się nie udaje).

Ponownie trafia do więzienia, z którego ratuje ją Alakshmi. Wraz z nią udaje się do kryjówki Chotena, w której zostaje zniszczone jej więzienie. Kobieta odzyskuje wolność, rękawicę oraz narzeczonego, po czym przechodzi na ciemną stronę.

W czasie ostatniej bitwy zostaje przeniesiona do nieznanej świątyni przez Nigela, kiedy próbowała go powstrzymać.