FANDOM

Strachomisia z Mrocznej Kotliny lub Piszczka
150px-Scaradorable of Gloom Hollow
Cywilizacje: Ciemność
Rasa: Chimera
Płeć: Kobieta
Przynależność: Allison Underhill

Strachomisia z Mrocznej Kotliny to stworzenie pochodzące z Cywilizacji Ciemności. Jest partnerką Allie.

OpisEdytuj

Piszczka ma zaledwie 180cm wysokości. W porównaniu z innnymi stworzeniami wygląda jak mała zabawka, ale z ostrymi pazurami, kłami i wzrokiem przyprawiającym wrogów o dreszcze. Pomimo niewinnego wyglądu jest niesamowicie niebezpieczna, a jej pisk może skruszyć nawet beton. Piszczka jest żywym przykładem powiedzenia „Wygląd może być mylący”. Stworzenie może i wygląda jak słodki miś koala, ale w walce – szczególnie przy boku Allie – szybko staje się siłą, z którą należy się liczyć. Jest lojalna i zawsze chroni swoją właścicielkę. Pochodząca z Cywilizacji Ciemności Piszczka potrafi oszałamiać przeciwników swoimi wielkimi słodkimi oczami. Jej bronią są również wstrząsający krzyk, którym atakuje wrogów podczas pojedynku oraz ogromne pazury, którymi jest w stanie przeciąć prawie wszystko. Dodatkowo Piszczka potrafi nasłać na wroga chmarę przerażających nietoperzy. W razie potrzeby słodka koala zmienia się w potężną czworonożną Chimerę, która jest szybszym wcieleniem Strachomisi. Lepiej jej nie prowokować!

FabułaEdytuj

W odcinku 6 "W stronę ognia" spotykamy ją po raz pierwszy w zamku lorda Niebołamacza z Cywilizacji Ognia. Allie trafia do jednej celi razem z Piszczką. Ray, Gabe i Bob oraz Gulgot uwalniają obie więzione, które miały być przeznaczone na kolacje dla Niebołamacza (Strachomisie są podobny wykwintnym przysmakiem). Od tego czasu Strachomisia jest przyjaciółką Allie, która często ją przyzywa w chwilach zagrożenia.

Piszczka miała być złożona w ofierze dla Cesarzowej Megarii, ale przyjaciele uratowali ją od tego losu. Od tamtego momentu Piszczka ukrywa się przed stworzeniami z Cywilizacji Ciemności.

Tylko Allie rzuciła na Piszczkę zaklęcie przemiany, która zmieniła ją w podobną do Tatsuriona i sprawiła, że stworzenie oszalało na krótki czas.

Karty na których występujeEdytuj

Ewolucje

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedy Piszczka przechodzi przemianę przyjmuje wygląd i cechy najbliższego stworzenia 
  • Jak na razie jest to jedyne znane stworzenie, które jest uważane jako przysmak w Krainie Stworzeń, lubiane przez Lorda Niebołamacza oraz Cesarzową Megarię.