FANDOM

Janet Pierce-Okamoto
Janet Pierce-Okamoto
Rasa: Człowiek
Wiek: nieznany
Płeć: Kobieta
Kolor włosów: blond
Kolor oczu: zielone
Cywilizacja: Natura

Janet Pierce-Okamoto jest żoną Ken'a Okamoto i matką Raiden'a Pierce-Okamoto.

Historia Edytuj

Piętnaście lat przed wydarzeniami serii Janet wychodzi za mąż za ówczesnego Mistrza Cywilizacji Natury, Ken'a Okamoto, oczywiście nie wiedząc o jego ukrytej działalności.

Gdy Choten próbuje się pozbyć jej męża, Ken przenosi siebie i Janet do Krainy Stworzeń. Rękawica Ken'a zostaje uszkodzona (niezdolna do rozchylenia Woalu), przez co małżeństwo zostaje zmuszone do zamieszkania przez czas bliżej nieokreślony w Cywilizacji Natury. W między czasie rodzi się syn pary, Raiden.

Widząc problemy męża w stworzeniu nowej rękawicy, Janet postanawia rozpocząć naukę sztuki Kaijudo w nadziei, że tym sposobem zainspiruje męża. Równocześnie zauważa wzajemną miłość syna do stworzeń.

Po jakimś czasie Ken Okamoto stworzył rękawicę zdolną przenieść całą rodzinę do domu, jednak mężczyzna nie ma zamiaru jej użyć w obawie, iż Choten czeka na niego za Woalem. Pomylił się. Chotenowi nie chciało się czekać, więc urządził polowanie w Krainie Stworzeń. Ken otwiera portal, przez który przechodzi Janet z Raiden'em. Mężczyzna przeprasza żonę i zamyka portal, zostawiając Janet z malutkim dzieckiem.

Od tego czasu mieszka w San Campion razem z synem i teściem, Raiden'em Okamoto.

Stworzenia Edytuj

  • Dudniący Terrazaur