FANDOM

Gilażar Agresor
Gilaflame the Assaulter
Cywilizacje: Ogień
Rasa: Drakon
Płeć: Mężczyzna
Przynależność: Mistrz Chavez

Gilażar Agresor (ang.Gilaflame the Assaulter) jest stworzeniem w kreskówce "Kaijudo-Mistrzowie Pojedynków". Walczy u boku mistrza Chaveza

OpisEdytuj

Gilażar jest wysokim na dziesięć stóp, opancerzonym Drakonem który biega z niezwykłą prędkością i posiada ostre jak brzytwa ostrza na ramionach gotowe, by posiekać przeciwników. Mistrz Chavez szkolił go, aby mógł nie tylko przecinać i niszczyć, ale za pomocą jego ostrzy wyzwolić iskry, dzięki temu może zamknąć przeciwnika w ognistym kręgu lub, jeśli jest blisko, oślepić go. Gilażar posiada prosty mózg gadów i porozumiewa się za pomocą serii syków, ale mimo to dogaduje się z Mistrzem Chavezem, który trenował z nim na tyle długo, że potrafi on rozpoznać jego podstawowe uczucia. Ale Chavez nie wie że Gilażar jest w stanie od początku z nim mówić, ponieważ jest do tego zdolny fizycznie, ale i tak mówi cały czas w języku jaszczurek.

FabułaEdytuj

Po raz pierwszy pojawia się pomagając Mistrzowi Chawezowi wysłać Dudniącego Terrazaura z powrotem do krainy stworzeń. Gilażar pomaga później w walce z Ogniotropusem oraz zatrzymuje Palucha przy kradzieży tabliczek.

Karty na których występujeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Gilażar jest 6 stworzeniem które zostało poddane Zaklęciu Czasowej Ewolucji.

GaleriaEdytuj

Evoluowany Gilażar

Evoluowany Gilażar