FANDOM

95px-Light

Symbol cywilizacji światła

Cywilizacja Światła wznosi się ponad inne cywilizacje (z tego powodu bronie masowego rażenia tam nie sięgają). Jej mieszkańcy żyją w majestatycznych miastach unoszących się w niebie, które działają z zegarmistrzowską precyzją. Stworzenia te wykorzystują swoją wysoką inteligencję do stworzenia eleganckich i zaawansowanych technologii, aby pomagały im we wszystkich aspektach ich życia. Ze względu na ich charakter, są one w stanie wykorzystać światło we wszystkich jego formach (fale, cząstki, belki, itp.), zarówno dla obrony jak i ataku. Stworzenia te są metalowe o kolorze złotym.

Co do ich filozofii,Cywilizacja Światła postrzega Cywilizację Wody jako sojuszników, ponieważ obydwie cywilizacje interesują zaawansowane technologie, choć ich technologia jest bardziej opływowa i zaawansowana. Dogadują się też z Cywilizacją Natury, ponieważ natura potrzebuje światła, aby się rozwijać i rozszerzać. Z oczywistych powodów Cywilizacja Ciemności jest wrogiem Cywilizacji Światła; ciemność jest jej przeciwieństwem. Cywilizacja Ognia również jest wrogiem Cywilizacji Światła, głównie z powodu panującego tam chaosu. 

Aktualnym mistrzem tej cywilizacji jest Isao.

‌Swiatynia