FANDOM

Choten
The Choten
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek nieznany
Kolor włosów ciemny blond
Kolor oczu czarne
Cywilizacja/Cywilizacje Woda,Ciemność
Przynależność Zakon Mistrzów Kaijudo (wcześniej)
Partner(zy) Aqua Senechal (poprzednio)

Trox, Generał Destrukcji (poprzednio)

Rekiniak-Chłost (aktualnie)

Choten, znany także jako August, to charyzmatyczny zły geniusz który ma na celu wykorzystanie stworzeń do własnych celów. Był niegdyś Mistrzem Kaijudo, ale zdecydował się podążać inną drogą niż pozostali mistrzowie. Owa droga przestaje opierać się na tradycyjnych metodach wzywania i kontroli stworzeń, zamiast tego wykorzystywane są ultra-nowoczesne technologie do zniewolenia stworzeń i kontrolowania ich mocy. 

Choten ma wielu współpracowników, w tym swoją protegowaną Alakshmi (oraz Brzytwokukłę) oraz Aqua Senechala, stworzenie, które wierzy, że wszystko, co robi Choten jest dobre. Pomimo wielu potężnych sprzymierzeńców, którzy mogą wykonać robotę za niego, August nie ma problemów z walką kiedy to konieczne, co czyni go jednym z najpotężniejszych przeciwników, z jakimi muszą się zmierzyć Ray, Allie i Gabe.

Historia Edytuj

Jak wiadomo, Choten był kiedyś Mistrzem Cywilizacji Wody. Wiele lat przed wydarzeniami serii, podobnie jak Ken Okamoto zakochał się, a wybranką jego serca była ówczesna Mistrzyni Cywilizacji Ognia, Tiera. Kiedy jego ukochana w wyniku zbiegu różnych wydarzeń spada z urwiska w lawę i zostaje uznana za zmarłą, Choten postanawia opuścić zakon.

Parę lat później, kiedy jego najlepszy przyjaciel odkrywa jego działalność związaną ze stworzeniami, postanawia pozbyć się Kena. Udaje mu się to dopiero za drugim razem, odbierając mężczyźnie pamięć i czyniąc z niego swojego niewolnika.